Cry no more     請別再哭泣           演唱者:福原美穗Miho Fukuhara

Cry no more
I'm your eyes when sight has gone
Make a wish upon that star
I will be there for you
請別再哭泣
當你看不見清方向時,我願化為你的雙眼
對著天上的星星許個願
我將會永遠守護著你


Cry no more
Spread your wings and fly so far
'cross the seas to distant shores
Always be there for you
請別再哭泣
展開你的雙翼,飛向無垠的遠方
飛過千山萬水,直到遙遠的一方
我將會永遠守護著你


When I close my eyes
I see the darkness
fade into a memory
當我閉上雙眼
我看見黑暗慢慢消逝在回憶中


Seen the light
shining so bright
The dawning of a better day
我看見一道光
如此的明亮閃耀
破曉即將來臨

Everything that you believe
will give you all the strength that you need
to carry on
你所堅信之理念將帶給你無比力量
突破重圍繼續往下走


Cry no more
When your friends have all gone home
There's no need to be alone
I will be there for you
請別再哭泣
即使當朋友們都不在身旁
你也不會寂寞
因為我將會永遠守護著你


Look up to the skies you'll realize
I live for all eternity
當你抬頭仰望天空時
你會發現我永遠在你心中

Take a look within your heart
A love for all the world to see
好好審視你的內心
你有足夠的力量讓世界感受到愛

Everything that you believe
will give you all the strength that you need 
to carry on
你所堅信之理念將帶給你無比力量
突破重圍繼續往下走

You know that
walking down the road of life there will always be pain
And the weight is so strong
that you can't go on
你將會發現
人生的道路上荊棘不斷
而且有許多你無法承受之重
這些事物都將使你裹足不前

But you can turn it around just reach for me yeah
You know that I will always be there
但是我相信你有辦法化危機為轉機
因為你知道我將會永遠守護著你

My love will set you free
When I close my eyes
I see the darkness
fade into a memory
我的愛將會讓你從痛苦記憶中解脫
當我閉上雙眼
我看見黑暗慢慢消逝在回憶中


Seen the light
shining so bright
The dawning of a better day
我看見一道光
如此的明亮閃耀
破曉即將來臨

Everything that you believe
will give you all the strength that you need
to carry on
你所堅信之理念將帶給你無比力量
突破重圍繼續往下走


Cry no more
I'm your eyes when sight has gone
Make a wish upon that star 
I will be there for you
請別再哭泣
當你看不見清方向時,我願化為你的雙眼
對著天上的星星許個願
我將會永遠守護著你

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    TheUnbroken 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()